Širdies širdies ritmo tiksliniai intervalai.


Atsikratykite antsvorio daugiau vaikščiodami Jūs per dieną nueinate po kelis kilometrus, tačiau jūsų svoris visiškai nekrinta? Jūs sparčiai žingsniuojate, tačiau jums sunku užsisegti netgi pačias plačiausias kelnes?

NAUJAUSI KOMENTARAI

Mes suprantame jūsų nusivylimą ir siūlome programą, kuri padės jūsų pasivaikščiojimus perkelti į kitą lygmenį ir galiausiai atsikratyti nereikalingų kilogramų. Tie, širdies širdies ritmo tiksliniai intervalai pasiekė geriausių rezultatų, stropiai laikėsi programos ir šiek tiek pakoregavo savo mitybą — pradėjo valgyti mažiau mėsos ir saldumynų, o daugiau vaisių ir daržovių. Buvo prašoma jų nekeisti mitybos, kad geriau būtų galima pamatyti vien tik pratimų programos poveikį.

Širdies ritmas Širdies ritmas — pagrindinė veiksmingos treniruotės sąlyga. Jei jūsų treniruotės tikslas yra tam tikras kūno svoris arba geresnė fizinė forma, kurios siekiate atlikdami aerobikos pratimus, Jums reikia nusistatyti treniruotės intensyvumą. Jei siekiate sustiprėti fiziškai, turite rinktis didesnį fizinį krūvį. Širdies ritmas — pagrindinė veiksmingos treniruotės sąlyga Optimalus širdies krūvis besilaikantiems dietos. Patarimai, kaip įgyti geresnę fizinę formą Uždavinys Nr.

Tačiau kai tik jie pamatė pirmuosius programos rezultatus, patys užsimanė pakoreguoti ir mitybą! Po 8 savaičių jie buvo sužavėti.

širdies širdies ritmo tiksliniai intervalai ketoninė ir hipertenzija

Viskas, ko jums reikia, tai žingsniamatis su pulso matuokliu. Arba galite naudoti paprastą žingsniamatį ir skaičiuoti širdies ritmą.

širdies širdies ritmo tiksliniai intervalai kaip gydyti hipertenziją suaugusiems

Pirmiausia apskaičiuokite, kiek maždaug per dieną nueinate žingsnių. Norėdami tai padaryti visą laiką dėvėkite žingsniamatį nuo to laiko, kai prabundate iki nakties.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Nekeiskite savo dienotvarkės ir nevaikščiokite daugiau nei įprasta. Darykite tai 3 dienas, idealiu atveju 2 darbo ir 1 savaitgalio dieną. Sudėkite visų trijų dienų žingsnius ir padalinkite iš trijų, kad sužinotumėte savo pradinį tašką.

  1. ONRHYTHM laikrodis bėgikams su širdies ritmo matuokliu –
  2. Akiniai nuo hipertenzijos

Norėdami nustatyti savo kasdieninių žingsnių tikslą, prie savo pradinio taško pridėkite žingsnių apie 6 kilometrus. Norėdami apskaičiuoti savo tikslinę širdies ritmo zoną, atimkite iš savo amžių.

širdies širdies ritmo tiksliniai intervalai kaip pasiekti neįgaliųjų grupę, sergančią hipertenzija

Tai jūsų maksimalus širdies ritmas. Jei, pavyzdžiui, jums yra 40 metų, jūsų maksimalus širdies ritmas bus dūžių per minutę.

Jūsų tikslinė skalė bus dūžiai per minutę x0,60 ir x0, Tai tik apytikris skaičiavimas; visuomet atsižvelkite ir į tai, kaip jaučiatės. Patikrinkite savo pulsą, padėdami du pirštus ant riešo iš vidinės pusės ties nykščiu ar ant kaklo šiek tiek nuo centro.

širdies širdies ritmo tiksliniai intervalai vegetacinė-kraujagyslinė distonija su hipertenzija

Arba jūs galite naudoti širdies ritmo monitorių. Dabar jūs pasirengę. Palaipsniui didinate žingsnių skaičių, kas dieną pridėdami po du šimtus — tiek užtenka, kad savo tikslinį skaičių pasiektumėte per savaites.

Jei reikia, duokite sau daugiau laiko. Elkitės taip, kad jums būtų patogu.

  • Širdies ritmo zonos Fizinis aktyvumas yra puikus būdas pasijusti geriau, sustiprinti sveikatą bei smagiai praleisti laiką.
  • POLAR ŠIRDIES RITMO MATUOKLIAI
  • Širdies ritmo zonos

Žingsniai gali susidėti iš greito įvairaus ilgumo pasivaikščiojimų arba tiesiog padidinant žingsnių skaičių per kasdieninę veiklą. Kai pasieksite savo tikslinį žingsnių kiekį, per dieną mažiausiai žingsnių nueikite savo tiksliniu širdies ritmu.

Kas dieną nueikite intensyvių žingsnių rytą ir tiek pat po darbo, ir taip sudarysite reikiamą žingsnių kiekį.

Norėdami pasiekti reikiamą širdies ritmą, vaikščiojimo programos dalyviai naudojo įvairias strategijas. Mes skatinome juos išmėginti intervalinę treniruotę, trumpus greito ėjimo intervalus su trumpomis pertraukėlėmis.

Kai kurie žmonės pastebėjo, kad pasivaikščiojimas kalnuotomis vietovėmis šią užduotį supaprastina. Kiti pasikliauja savo keturkojais treneriais, kurie pasirūpina sparčiu žingsniu.