Sočiųjų riebalų širdies sveikata


Kardiologas įspėja: maistas jūsų lėkštėje gali būti ir gyvybės, ir ligų šaltiniu 2 LRT. Vis dar gajus įsitikinimas, kad kasdien sočiai pavalgęs sočiųjų riebalų širdies sveikata mėsos patiekalų, žmogus bus stiprus, sveikas ir turės daug energijos.

hipertenzija gydoma arba negydoma

Tačiau kasdieniame lietuvių racione dažnai sutinkami produktai — kiauliena, lašiniai, dešros, sviestas, sūris, grietinė ar grietinėlė — turi didelį gyvūninės kilmės sočiųjų riebalų kiekį, o gydytojai teigia, kad nuolatinis ir gausus gyvūninės kilmės riebalų vartojimas yra labiau žalingas nei naudingas. Pasak medikų, gyvūninės kilmės riebalai didina cholesterolio kiekį, o šis pažeidžia kraujagysles ir sukelia širdies ligas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

širdies sveikatos žinios

Vienas pagrindinių širdies ir kraujagyslių ligas sukeliančių faktorių — padidėjusi cholesterolio koncentracija žmogaus kraujyje. Žmogaus organizmas didžiąją dalį cholesterolio, apie 70 proc.

Tyrimų, besiaiškinančių, ar tikrai sotieji riebalai tokie kenksmingi, vis daugėja. Specialistai ir toliau aiškinasi, koks maistas sveikiausias ir geriausias.

Pasak Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų kardiologo prof. Rimvydo Šlapiko, žmogaus vartojami riebalai skirstomi į sočiuosius, mononesočiuosius ir polinesočiuosius.

hipertenzija 1 3 laipsnio laipsnis

Sotieji riebalai dažniausiai yra gyvulinės kilmės riebalai, kurių galime rasti mėsoje ir riebiuose pieno produktuose. Jie didina cholesterolio kiekį kraujo serume, todėl skatina sočiųjų riebalų širdies sveikata, širdies ir kraujagyslių ligų, netgi vėžio atsiradimą.

  • Kaip pasunkinti hipertenziją
  • Kokių riebalai naudingi sveikatai?
  • Tai straipsnis iš rašinių ciklo.

Maistas — ir adaptolis nuo hipertenzijos šaltinis, ir rizikos veiksnys Norint apsisaugoti nuo didžiausią mirtingumą nešančių ligų ir žalingojo cholesterolio poveikio, reikia atkreipti dėmesį į savo mitybą. Šlapikas teigia, kad maistas kartu yra ir mūsų gyvybės šaltinis, ir iš dalies rizikos veiksnys.

namų širdies sveikatos patikrinimas

Prisiminkime, kokių tik dietų nėra buvę — riebalų, baltymų, angliavandenių ar bado. Dabartiniai kardiologų rekomenduojami mitybos principai — platus maisto racionas, kuriame yra skaidulų, vaisių, daržovių, ribotas valgomosios druskos kiekis. Transriebalų mūsų maisto racione turėtų būti iki 1 proc.

Naujienos Širdis ir tinkama mityba Širdis ir tinkama mityba Širdies ir kraujagyslių ligų riziką didina antsvoris, nutukimas, piktnaudžiavimas riebiu ir saldžiu maistu, alkoholio vartojimas, rūkymas, sėslus gyvenimo būdas.

Sumažinus žalingų, gyvūninės kilmės riebalais prisotintų produktų vartojimą, svarbu juos pakeisti naudingais, sveikatą stiprinančiais geraisiais riebalais ir vertingais maisto produktais.

Gerieji riebalai yra būtini žmogaus organizmui ir sklandžiam funkcionavimui, o vartojami su saiku — labai naudingi.

kalcio kanalų inhibitoriai hipertenzijai gydyti

Daugiausia naudingų riebalų galima gauti su žuvimi, jūros gėrybėmis, paukštiena, nerafinuotais augaliniais aliejais, ankštinėmis daržovėmis, avokadais, riešutais ir sėklomis. Cholesterolio tyrimus svarbu atlikti kiekvienam Didžioji problema yra tai, kad cholesterolio koncentracijos padidėjimas nesukelia jokių išskirtinių požymių, todėl žmogus jaučiasi įprastai, toliau valgo riebius maisto produktus, turi žalingų įpročių ir nenutuokia, kad kiekvieną akimirką rizikuoja savo sveikata, o gal net gyvybe.

Kokie fermentai reguliuoja gyvybės procesus mūsų organizme ir- reikšmingi imuninės sistemos veiklai?

Pastarąjį galime matyti pas daugelį senų žmonių, tačiau jauniems ir vidutinio amžiaus žmonėms tai svarbus požymis, išduodantis įgimtą hipercholesterolemiją. Kadangi padidėjusio cholesterolio kiekio pajusti neįmanoma, svarbu atlikti bendro cholesterolio kiekio ir atskirų jo dalių tyrimus. Kardiologas cholesterolio koncentraciją pataria išsitirti kiekvienam suaugusiam žmogui, ypač jeigu yra įtariamas šeiminis, genetinių pokyčių nulemtas cholesterolio padidėjimas.

lengva akies hipertenzija kas yra

Tokiu atveju cholesterolį būtina ištirti ir šių pacientų artimiems giminėms bei vaikams. Sviestas ar margarinas? Atlikus tyrimus, dėl jų rezultatų įvertinimo geriau kreiptis į šeimos gydytoją.

Infarktas lėkštėje?

Profesorius R. Šlapikas teigia, kad nėra vienos cholesterolio normos visiems. Šiuo metu manoma, jog cholesterolio koncentracija kraujyje turi būti kuo mažesnė, tuomet širdies ir kraujagyslių ligų rizika bus mažiausia.

  • Viskas, ką reikia žinoti apie hipertenziją
  • Spausdinti Riebalai: kurie iš jų — iš tiesų geri, o kurie — blogi?
  • Pratimas cholesterolis Sveika mityba yra puikus pirmasis žingsnis į sveiką širdį.

Mitybos sureguliavimas padeda sumažinti cholesterolio koncentraciją tik 5—6 proc.